Multimedia

AΠΕ / ΝΙΚΟΣ ΒΗΧΟΣ

Η ΑΕΚ έγινε η πρώτη ομάδα που εξασφάλισε το εισιτήριο για τον ...

Πέμπτη, 09 Απριλίου 2009 11:24

Η ΑΕΚ έγινε η πρώτη ομάδα που εξασφάλισε το εισιτήριο για τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας που θα διεξαχθεί στις 2 Μαΐου στο Ολυμπιακό Στάδιο. Στο χθεσινό αγώνα ρεβάνς με τον Πανσερραϊκό, η ομάδα του Μπάγεβιτς απέσπασε «λευκή» ισοπαλία (0-0) από τον Πανσερραϊκό και σε συνδυασμό με το 3-1 του πρώτου αγώνα πήρε την πρόκριση για τον τελικό.