Multimedia

AΠΕ / ΝΙΚΟΣ ΒΗΧΟΣ

Στο τελευταίο ματς της περιόδου ως γηπεδούχος, ο Ολυμπιακός γνώρισε την πρώτη ...

Δευτέρα, 13 Απριλίου 2009 11:49

Στο τελευταίο ματς της περιόδου ως γηπεδούχος, ο Ολυμπιακός γνώρισε την πρώτη ήττα στο γήπεδο Καραϊσκάκη από τη Λάρισα με 1-0, σε αγώνα για την 29η ημέρα του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκα.