Multimedia

AΠΕ / ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΛΑΧΟΣ

Ο Πανιώνιος επανήλθε στις νίκες μετά από... αποχή 70 ημερών. Οι Νεοσμυρνιώτες ...

Δευτέρα, 13 Απριλίου 2009 11:56

Ο Πανιώνιος επανήλθε στις νίκες μετά από... αποχή 70 ημερών. Οι Νεοσμυρνιώτες στο πλαίσιο της 29ης ημέρας για το πρωτάθλημα ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκα, επικράτησαν 4-1 του Θρασύβουλου, σε ένα ματς αδιάφορο αφού οι μεν γηπεδούχοι έχουν χάσει το... τρένο των πλέι οφ, οι δε φιλοξενούμενοι από τη νέα σεζόν θ` αγωνίζονται στο πρωτάθλημα της Β` Εθνικής.