Multimedia

REUTERS / ALFRED CHENG JIN

Μόνο ο διάλογος είναι η λύση στο αδιέξοδο που έχει δημιουργηθεί με ...

Τρίτη, 21 Απριλίου 2009 18:04

Μόνο ο διάλογος είναι η λύση στο αδιέξοδο που έχει δημιουργηθεί με το πυρηνικό πρόγραμμα της Βόρειας Κορέας, τόνισε τη Δευτέρα ο επικεφαλής της Διεθνούς Υπηρεσίας Ατομικής Ενέργειας Μοχάμεντ ΕλΜπαραντέι και πρόσθεσε πως ελπίζει να επαναληφθούν οι εξαμερείς συνομιλίες και να επιστρέψουν στη χώρα οι επιθεωρητές της ΙΑΕΑ.