Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / INTIME SPORTS

Αποχαιρέτησε την Α1 ανδρών στο μπάσκετ το Αιγάλεω μετά από τρεις σεζόν ...

Πέμπτη, 23 Απριλίου 2009 12:47

Αποχαιρέτησε την Α1 ανδρών στο μπάσκετ το Αιγάλεω μετά από τρεις σεζόν στα «μεγάλα σαλόνια». Το σύνολο του Γιώργου Ζευγώλη ηττήθηκε, 99-88, από τον Πανελλήνιο στο «Σίτι» και ακολούθησε την ΑΕΛ στην Α2 με ρεκόρ νικών-ηττών 6-20. Η ομάδα της Κυψέλης κατέλαβε την 5η θέση με ρεκόρ 17-9 και στα πλέι οφ θα αντιμετωπίσει το 4ο Μαρούσι.