Multimedia

AΠΕ / ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ

Με νίκη ολοκλήρωσε ο Παναθηναϊκός την κανονική περίοδο του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της ...

Δευτέρα, 27 Απριλίου 2009 10:31

Με νίκη ολοκλήρωσε ο Παναθηναϊκός την κανονική περίοδο του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκα και θα πάει ως δεύτερος στα πλέι οφ, καθώς σε αγώνα για την 30η ημέρα νίκησε στο ΟΑΚΑ 3-1 τον ΟΦΗ, ο οποίος από την περασμένη αγωνιστική έχει πάρει την άγουσα για τη Β' Εθνική. Τα γκολ των «πρασίνων» πέτυχαν οι Μάντζιος (52΄), Χριστοδουλόπουλος (61΄), Κλέιτον (76΄) και των φιλοξενούμενων ο Κοστόφσκι (72΄).