Multimedia

AΠΕ / ΣΥΜΕΛΑ ΠΑΝΤΖΑΡΤΖΗ

Το χρυσό μετάλλιο της Βουλής των Ελλήνων απένειμε στον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής ...

Δευτέρα, 27 Απριλίου 2009 15:25

Το χρυσό μετάλλιο της Βουλής των Ελλήνων απένειμε στον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο, ο πρόεδρος του σώματος, Δημήτρης Σιούφας, σε τελετή, στο Εντευκτήριο της Βουλής.