Multimedia

EPA / LEONARDO MUNOZ

Γερουσιαστές της Κολομβίας ενέκριναν την Τρίτη την πρόταση για τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος ...

Τετάρτη, 20 Μαΐου 2009 11:34

Γερουσιαστές της Κολομβίας ενέκριναν την Τρίτη την πρόταση για τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος για το εάν πρέπει ο Πρόεδρος Αλβάρο Ουρίμπε να θέσει εκ νέου υποψηφιότητα για την προεδρία το 2010, ωθώντας τον ιδιαίτερα δημοφιλή Πρόεδρο ένα βήμα πλησιέστερα προς την τρίτη θητεία.