Multimedia

AΠΕ / ΝΙΚΟΣ ΜΑΚΡΗΣ

Παρ' όλο που η Λάρισα αγωνιζόταν με δέκα παίκτες σε όλο το ...

Δευτέρα, 25 Μαΐου 2009 09:49

Παρ' όλο που η Λάρισα αγωνιζόταν με δέκα παίκτες σε όλο το β' ημίχρονο, λόγω αποβολής του Ιγκλέσιας, η ΑΕΚ δεν κατάφερε να πάρει τη νίκη στο Αλκαζάρ. Οι δύο ομάδες έμειναν στο 0-0 σε αγώνα για την 5η ημέρα των πλέι οφ. Η ΑΕΛ έχασε πέναλτι με τον Πάρα στο 17'.