Multimedia

REUTERS / AHMED JADALLAH

Το Ιράν απαγόρευσε στους δημοσιογράφους των ξένων μέσων ενημέρωσης να βγαίνουν από ...

Τρίτη, 16 Ιουνίου 2009 15:50

Το Ιράν απαγόρευσε στους δημοσιογράφους των ξένων μέσων ενημέρωσης να βγαίνουν από τα γραφεία τους για να καλύπτουν τα γεγονότα στους δρόμους της Τεχεράνης μετά τα βίαια επεισόδια που ακολούθησαν τις προεδρικές εκλογές στη χώρα.