Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΓΑΔΑ

Από αστυνομικούς της δίωξης ναρκωτικών συνελήφθησαν στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» δύο αλλοδαποί ...

Πέμπτη, 18 Ιουνίου 2009 16:43

Από αστυνομικούς της δίωξης ναρκωτικών συνελήφθησαν στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» δύο αλλοδαποί που έφερναν ναρκωτικά από τη Ρουμανία μέσα σε κάψουλες, κρυμμένα μέσα στο στομάχι τους.