Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σε κλίμα οδύνης τελέστηκε το μεσημέρι στο Λαγονάδο Νάξου η κηδεία του ...

Πέμπτη, 18 Ιουνίου 2009 20:41

Σε κλίμα οδύνης τελέστηκε το μεσημέρι στο Λαγονάδο Νάξου η κηδεία του αστυνομικού, Σάββα Αντωνίου-Νεκταρίου, που έπεσε χθες θύμα δολοφονικής επίθεσης, ενώ εκτελούσε υπηρεσία έξω από το σπίτι ατόμου, που βρίσκεται σε πρόγραμμα προστασίας μαρτύρων από τον Ιούνιο του 2002.