Multimedia

REUTERS / YIORGOS KARAHALIS

«Το διαμάντι της Αθήνας» χαρακτηρίζει το νέο Μουσείο της Ακρόπολης, που εγκαινιάστηκε ...

Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2009 12:05

«Το διαμάντι της Αθήνας» χαρακτηρίζει το νέο Μουσείο της Ακρόπολης, που εγκαινιάστηκε με λαμπρότητα, το Σάββατο, η σερβική εφημερίδα «Νόβοστι», στο χθεσινό της φύλλο, ενώ η «Ντανάς» σε άρθρο που δημοσίευσε, συνοδεία φωτογραφιών του Παρθενώνα και της Μελίνας Μερκούρη, με τίτλο, «η τελευταία Ελληνίδα θεά», αναφέρεται στο απαράμιλλο κάλλος του Παρθενώνα, του ναού που αποτελεί το σύμβολο της κλασσικής ελληνικής τέχνης και πολιτισμού.