Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Ο φετινός Ιούνιος για το Ιράκ ήταν ο φονικότερος μήνας για ένα εντεκάμηνο χρονικό διάστημα. Στη διάρκεια του προηγούμενου μηνός, πράγματι, σκοτώθηκαν στο Ιράκ από τη βία 437 άνθρωποι, όπως προκύπτει από σημερινή διυπουργική ανακοίνωση (υπουργεία Εσωτερικών, Υγείας, Αμυνας). Από τους ανωτέρω, οι 372 είναι πολίτες, οι 45 αστυνομικοί και οι 20 στρατιωτικοί.