Multimedia

REUTERS / AKO RASHEED

Ο φετινός Ιούνιος για το Ιράκ ήταν ο φονικότερος μήνας για ένα ...

Πέμπτη, 02 Ιουλίου 2009 14:55

Ο φετινός Ιούνιος για το Ιράκ ήταν ο φονικότερος μήνας για ένα εντεκάμηνο χρονικό διάστημα. Στη διάρκεια του προηγούμενου μηνός, πράγματι, σκοτώθηκαν στο Ιράκ από τη βία 437 άνθρωποι, όπως προκύπτει από σημερινή διυπουργική ανακοίνωση (υπουργεία Εσωτερικών, Υγείας, Αμυνας). Από τους ανωτέρω, οι 372 είναι πολίτες, οι 45 αστυνομικοί και οι 20 στρατιωτικοί.