Multimedia

EPA

«Κρίμα. Μπορούσαμε καλύτερα στον τελικό. Είχαμε κακή περιφερειακή άμυνα σε αρκετές φάσεις ...

Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2009 09:17

«Κρίμα. Μπορούσαμε καλύτερα στον τελικό. Είχαμε κακή περιφερειακή άμυνα σε αρκετές φάσεις και το πληρώσαμε. Αν μας έδινε κάποιος στην αρχή της διοργάνωσης το ασημένιο μετάλλιο, θα το παίρναμε και θα ήμασταν ευχαριστημένοι. Τώρα που φτάσαμε στον τελικό τα συναισθήματα είναι διαφορετικά», δήλωσε ο Νίκος Παππάς μετά την ήττα της εθνικής Εφήβων από τις ΗΠΑ με 80-88 στον τελικό του παγκοσμίου πρωταθλήματος και την κατάκτηση του αργυρού μεταλλίου.