Multimedia

REUTERS / AMR ABDALLAH

Οι πρωθυπουργοί της Ινδίας και του Πακιστάν άρχισαν συνομιλίες σήμερα στο αιγυπτιακό ...

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2009 12:38

Οι πρωθυπουργοί της Ινδίας και του Πακιστάν άρχισαν συνομιλίες σήμερα στο αιγυπτιακό θέρετρο Σαρμ ελ-Σέιχ, στο περιθώριο της συνόδου κορυφής του Κινήματος των Αδεσμεύτων. Πρόκειται για τη δεύτερη τόσο υψηλού επιπέδου συνάντηση μεταξύ των δυο χωρών μετά τις επιθέσεις στο Μουμπάι, το Νοέμβριο του 2008.