Multimedia

REUTERS / WOLFGANG RATTAY

Το πρώτο μετάλλιό της πανηγυρίζει η Ελλάδα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα υγρού στίβου, ...

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2009 14:56

Το πρώτο μετάλλιό της πανηγυρίζει η Ελλάδα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα υγρού στίβου, που διεξάγεται στη Ρώμη. Ο Σπύρος Γιαννιώτης κατέκτησε τη δεύτερη θέση στα 5 χιλιόμετρα της κολύμβησης σε ανοιχτή θάλασσα.