Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Κανονικά και με την άδεια του Λιμεναρχείου Πειραιά, αλλά και των υγειονομικών υπηρεσιών της Νομαρχίας Πειραιά αποβιβάζονται από το κρουαζιερόπλοιο «Ruby Princess» οι 3.389 επιβάτες, ενώ οι 4 ναυτικοί και ο ένας επιβάτης που είχαν βρεθεί θετικοί στον ιό της νέας γρίπης Α, παραμένουν νοσηλευόμενοι -όχι σε καραντίνα- στο ιατρείο του κρουαζιερόπλοιου, που σημειωτέον είναι ένα μικρό σύγχρονο νοσοκομείο.