Multimedia

EUROKINISSI / ΒΑΪΟΣ ΧΑΣΙΑΛΗΣ

Κανονικά και με την άδεια του Λιμεναρχείου Πειραιά, αλλά και των υγειονομικών ...

Παρασκευή, 24 Ιουλίου 2009 12:20

Κανονικά και με την άδεια του Λιμεναρχείου Πειραιά, αλλά και των υγειονομικών υπηρεσιών της Νομαρχίας Πειραιά αποβιβάζονται από το κρουαζιερόπλοιο «Ruby Princess» οι 3.389 επιβάτες, ενώ οι 4 ναυτικοί και ο ένας επιβάτης που είχαν βρεθεί θετικοί στον ιό της νέας γρίπης Α, παραμένουν νοσηλευόμενοι -όχι σε καραντίνα- στο ιατρείο του κρουαζιερόπλοιου, που σημειωτέον είναι ένα μικρό σύγχρονο νοσοκομείο.