Multimedia

REUTERS / TOBY MELVILLE

Εσπασαν όλα τα ρεκόρ οι U2, καθώς στη συναυλία που έδωσαν στο ...

Δευτέρα, 17 Αυγούστου 2009 12:51

Εσπασαν όλα τα ρεκόρ οι U2, καθώς στη συναυλία που έδωσαν στο Στάδιο Γουέμπλεϊ του Λονδίνου, συγκεντρώθηκαν σχεδόν 90 χιλιάδες θαυμαστές. Ο Μπόνο και η παρέα του εμφανίστηκαν σε μία σκηνή ύψους 21 μέτρων, που κατασκευάστηκε έτσι ώστε οι θεατές να τους βλέπουν από όλες τις πλευρές του σταδίου.