Multimedia

AΠΕ / ΠΑΥΛΟΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ

Με θετικό αποτέλεσμα μέσα στα Πηγάδια συνοδεύτηκε η επιστροφή του ΠΑΣ Γιάννινα ...

Δευτέρα, 24 Αυγούστου 2009 12:07

Με θετικό αποτέλεσμα μέσα στα Πηγάδια συνοδεύτηκε η επιστροφή του ΠΑΣ Γιάννινα στα «μεγάλα σαλόνια», καθώς στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκα απέσπασε ισοπαλία 1-1 από την Ξάνθη. Οι φιλοξενούμενοι προηγήθηκαν στο 35΄ με τον Τζάνη και οι γηπεδούχοι ισοφάρισαν στο 58΄ με τον Μαρσελίνο.