Multimedia

AΠΕ / ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ

Το πάθημα του περσινού αποκλεισμού από υποδεέστερη ομάδα (σ.σ. Ομόνοια) έγινε μάθημα ...

Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2009 10:40

Το πάθημα του περσινού αποκλεισμού από υποδεέστερη ομάδα (σ.σ. Ομόνοια) έγινε μάθημα στην ΑΕΚ. Η Ένωση νίκησε 3-0 τη Βασλούι, στη ρεβάνς της ήττας με 2-1 στη Ρουμανία, και πήρε το «εισιτήριο» για την κλήρωση των ομίλων του Γιουρόπα Λιγκ. Δύο γκολ για τους «κιτρινόμαυρους» πέτυχε ο Σκόκο (74΄ και 79΄), ενώ είχε ανοίξει το σκορ ο Μαντούκα στο 59΄.