Multimedia

AΠΕ / ΠΑΥΛΟΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ

Εκτός ομίλων του Γιουρόπα Λιγκ έμεινε ο ΠΑΟΚ. Ο «δικέφαλος» του Βορρά ...

Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2009 10:56

Εκτός ομίλων του Γιουρόπα Λιγκ έμεινε ο ΠΑΟΚ. Ο «δικέφαλος» του Βορρά αναδείχθηκε ισόπαλος 0-0 στην Ολλανδία με τη Χέρενφεν, ωστόσο, μετά το 1-1 μέσα στην Τούμπα την περασμένη Πέμπτη, στην κλήρωση που θα γίνει σήμερα στο Μονακό θα βρίσκεται η ομάδα του Τροντ Σόλιντ.