Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΜΕGAPRESS/ΠΑΥΛΟΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ

Περαιτέρω μείωση προσωπικού εξετάζει ο ΟΤΕ, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο πρόεδρός του, ...

Τρίτη, 01 Σεπτεμβρίου 2009 18:18

Περαιτέρω μείωση προσωπικού εξετάζει ο ΟΤΕ, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο πρόεδρός του, Παναγής Βουρλούμης, σε συνέντευξη Τύπου, ενόψει της ΔΕΘ. Ο κ. Βουρλούμης εκτίμησε ότι «αν η μείωση γίνει σωστά, μπορούν να αποχωρήσουν 2.000 άτομα, χωρίς να κλονιστεί η λειτουργία του Οργανισμού, και ίσως να προσληφθούν 500 νέοι άνθρωποι».