Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΜΑΝΩΛΗΣ ΠΑΚΙΑΣ

Κατάληψη στα κεντρικά γραφεία της Εταιρίας Ύδρευσης και Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης (ΕΥΑΘ), επί ...

Παρασκευή, 04 Σεπτεμβρίου 2009 13:13

Κατάληψη στα κεντρικά γραφεία της Εταιρίας Ύδρευσης και Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης (ΕΥΑΘ), επί της οδού Εγνατία, πραγματοποιούν από τις 05:15 τα ξημερώματα μέλη του Πανεργατικού Αγωνιστικού Μετώπου (ΠΑΜΕ).