Multimedia

EPA / NAVAL FORCES-WESTERN MINDANAO

Εκκενώθηκε με από εντολή του καπετάνιου ένα επιβατικό πλοίο που εξέπεμψε σήμα ...

Δευτέρα, 07 Σεπτεμβρίου 2009 09:05

Εκκενώθηκε με από εντολή του καπετάνιου ένα επιβατικό πλοίο που εξέπεμψε σήμα κινδύνου στα ανοικτά των Φιλιππίνων χθες τα ξημερώματα. Λόγω σφοδρής κακοκαιρίας από την τροπική καταιγίδα Dujuan που μαίνεται στην περιοχή, κρίθηκε αναγκαίο να εκκενωθεί το πλοίο από τους 874 επιβάτες και το 117μελές πλήρωμά του, ενώ πολλά πλοία πλέουν προς αυτό για να περισυλέξουν τους ναυαγούς.