Multimedia

EPA / OSMAN ORSAL

Την πρώτη ήττα της στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Τουρκίας γνώρισε η εθνική ...

Τρίτη, 08 Σεπτεμβρίου 2009 17:01

Την πρώτη ήττα της στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Τουρκίας γνώρισε η εθνική βόλεϊ των ανδρών. Το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα δεν τα κατάφερε στην πρεμιέρα της Β' φάσης, καθώς ηττήθηκε 3-1 σετ από τη Γερμανία στη Σμύρνη, στο πλαίσιο του Ε΄ ομίλου, και πλέον το όνειρο για πρόκριση στην τετράδα δυσκολεύει αρκετά.