Multimedia

EPA / KERIM OKTEN

Στο ντέρμπι του ΣΤ΄ ομίλου που γίνεται στην Κωνσταντινούπολη η Ρωσία με ...

Τρίτη, 08 Σεπτεμβρίου 2009 19:38

Στο ντέρμπι του ΣΤ΄ ομίλου που γίνεται στην Κωνσταντινούπολη η Ρωσία με όπλο το σερβίς που της απέφερε 10 άσους επιβλήθηκε της Σερβίας με 3-1 και συνέχισε την αήττητη πορεία της στο τουρνουά. Η Ρωσία χρειάζεται άλλη μια νίκη για να περάσει στα ημιτελικά, ενώ η Σερβία ελπίζει πλέον σε απώλειες της Βουλγαρίας για να περάσει στην 4αδα.