Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / INTIME SPORTS/ΒΗΧΟΣ ΝΙΚΟΣ

«Αυτοκτόνησε» η Ελλάδα απέναντι στην Μολδαβία με το 1-1. Για 90΄ λεπτά ...

Πέμπτη, 10 Σεπτεμβρίου 2009 11:44

«Αυτοκτόνησε» η Ελλάδα απέναντι στην Μολδαβία με το 1-1. Για 90΄ λεπτά το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα κρατούσε το απόλυτο προβάδισμα για την δεύτερη θέση στον 2ο όμιλο, που οδηγεί στα μπαράζ για την πρόκριση στα τελικά του Μουντιάλ 2010, αλλά ο Αντρόνιτς του χάλασε τα σχέδια.