Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / INTIME SPORTS/ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Η Εθνική Ομάδα γνώρισε χθες την πρώτη της ήττα στο Ευρωμπάσκετ της ...

Δευτέρα, 14 Σεπτεμβρίου 2009 11:11

Η Εθνική Ομάδα γνώρισε χθες την πρώτη της ήττα στο Ευρωμπάσκετ της Πολωνίας, καθώς έχασε από τη Ρωσία με 68-65. Μια ήττα που η αλήθεια είναι ότι δεν την αναμέναμε, αλλά τουλάχιστον δεν μας «πληγώνει».