Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Τη δεύτερη νίκη σε δύο παιχνίδια πέτυχε η ΑΕΚ στο πρωτάθλημα ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκα, καθώς επιβλήθηκε 1-0 του Ηρακλή στο ΟΑΚΑ με τέρμα του Καφέ στο 14΄. Η Ενωση από το 54΄ αγωνίστηκε με δέκα παίκτες, λόγω αποβολής του Σκόκο με 2η κίτρινη κάρτα, ενώ και ο «Γηραιός» έμεινε με δέκα παίκτες στο 82΄, καθώς και ο Παπαζαχαρίας αντίκρισε 2η κίτρινη.