Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Με το γκολ από τα... αποδυτήρια του Λεάλ, μόλις στο 2ο λεπτό, ο Εργοτέλης πήρε τη νίκη με 1-0 απέναντι στην Ξάνθη στο Παγκρήτιο, στο πλαίσιο της 3ης ημέρας του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκα. Η ομάδα της Κρήτης είχε τον έλεγχο από τα πρώτα λεπτά του αγώνα και πανηγύρισε το πρώτο «τρίποντο» στο φετινό πρωτάθλημα.