Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΡΑΠΑΝΗΣ

Με το γκολ από τα... αποδυτήρια του Λεάλ, μόλις στο 2ο λεπτό, ...

Δευτέρα, 14 Σεπτεμβρίου 2009 11:27

Με το γκολ από τα... αποδυτήρια του Λεάλ, μόλις στο 2ο λεπτό, ο Εργοτέλης πήρε τη νίκη με 1-0 απέναντι στην Ξάνθη στο Παγκρήτιο, στο πλαίσιο της 3ης ημέρας του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκα. Η ομάδα της Κρήτης είχε τον έλεγχο από τα πρώτα λεπτά του αγώνα και πανηγύρισε το πρώτο «τρίποντο» στο φετινό πρωτάθλημα.