Multimedia

EUROKINISSI / Β. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Τον πρώτο θάνατο από τον ιό της νέας γρίπης Η1Ν1 ανακοίνωσε επισήμως ...

Τρίτη, 15 Σεπτεμβρίου 2009 12:13

Τον πρώτο θάνατο από τον ιό της νέας γρίπης Η1Ν1 ανακοίνωσε επισήμως το υπουργείο Υγείας. Πρόκειται για έναν 29χρονο Γάλλο τουρίστα που απεβίωσε σήμερα τα ξημερώματα στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Σισμανόγλειου.