Multimedia

EPA / ADAM WARZAWA

Την 3η θέση του πέμπτου ομίλου της β΄ φάσης του Ευρωμπάσκετ πήρε ...

Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2009 13:02

Την 3η θέση του πέμπτου ομίλου της β΄ φάσης του Ευρωμπάσκετ πήρε η Ελλάδα που, στο ντέρμπι για την πρωτιά, ηττήθηκε από τη Γαλλία (ύστερα από 26 χρόνια) με 71-69.