Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ORESTIS PANAGIOTOU

Ασχημο ήταν το ξεκίνημα του Παναθηναϊκού στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ. Οι ...

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2009 10:54

Ασχημο ήταν το ξεκίνημα του Παναθηναϊκού στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ. Οι «πράσινοι» ηττήθηκαν στο Ολυμπιακό Στάδιο από τη Γαλατασαράι με 3-1, στην πρεμιέρα του 6ου ομίλου της διοργάνωσης, και πλέον η κατάκτηση της πρώτης θέσης του ομίλου γίνεται εξαιρετικά δύσκολη υπόθεση.