Multimedia

AΠΕ / ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΑΛΟΓΗΡΟΣ

Δεύτερη σερί νίκη για τον Πανιώνιο στο πρωτάθλημα ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκας. ...

Δευτέρα, 19 Οκτωβρίου 2009 14:26

Δεύτερη σερί νίκη για τον Πανιώνιο στο πρωτάθλημα ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκας. Οι «κυανέρυθροι» επικράτησαν 2-0 του Ηρακλή στο Καυτανζόγλειο, στο πλαίσιο της 7ης αγωνιστικής, χάρη σε γκολ των Μπάλαμπαν στο 47΄ και Μανιάτη στο 57΄, και έφτασαν τους οκτώ βαθμούς.