Multimedia

AΠΕ / ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΡΑΠΑΝΗΣ

«¶σφαιροι» αποδείχθηκαν Εργοτέλης και Αρης στο Παγκρήτιο, με αποτέλεσμα καμία από τις ...

Δευτέρα, 19 Οκτωβρίου 2009 14:36

«¶σφαιροι» αποδείχθηκαν Εργοτέλης και Αρης στο Παγκρήτιο, με αποτέλεσμα καμία από τις δύο ομάδες να μην βρει το δρόμο προς τα δίχτυα (0-0). Οι Θεσσαλονικείς δεν έχουν «γευτεί» ακόμη τη χαρά της εκτός έδρας νίκης, καθώς σε τέσσερα ματς μακριά από το «Κλεάνθης Βικελίδης» έχουν τρεις ισοπαλίες και μία ήττα.