Multimedia

AΠΕ / INTIME SPORTS

Xρειάστηκε να περάσουν 7 αγωνιστικές για να πανηγυρίσει την πρώτη της νίκη ...

Δευτέρα, 19 Οκτωβρίου 2009 14:39

Xρειάστηκε να περάσουν 7 αγωνιστικές για να πανηγυρίσει την πρώτη της νίκη στο πρωτάθλημα η Λάρισα. Η θεσσαλική ομάδα επικράτησε 2-0 της Ξάνθης, πετυχαίνοντας παράλληλα και την πρώτη εντός έδρας νίκη (μέχρι χθες μετρούσε 2 ισοπαλίες και μία ήττα στο Αλκαζάρ).