Multimedia

AΠΕ / ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΑΪΤΑΣ

Συμπλοκή περίπου 200 οπαδών του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού σημειώθηκε λίγο τη ...

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2009 15:45

Συμπλοκή περίπου 200 οπαδών του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού σημειώθηκε λίγο τη Δευτέρα μετά τις 5 το απόγευμα, στο ύψος της οδού Ευτυχίδου, στο Παγκράτι. Για λίγη ώρα η περιοχή μετατράπηκε σε πεδίο μάχης και οι νεαροί έβαλαν φωτιές σε κάδους απορριμμάτων με βεγγαλικά. Τα επεισόδια έληξαν γρήγορα με την επέμβαση της Αστυνομίας και οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού συνέχισαν μέχρι το γήπεδο, χωρίς άλλα απρόοπτα.