Multimedia

AΠΕ / ΝΙΚΟΣ ΜΑΚΡΗΣ

Διπρόσωπη η ΑΕΚ στον αγώνα για την 14η ημέρα του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ ...

Δευτέρα, 14 Δεκεμβρίου 2009 14:01

Διπρόσωπη η ΑΕΚ στον αγώνα για την 14η ημέρα του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκας, νίκησε με δυσκολία 3-2 τον Λεβαδειακό. Δύο γκολ πέτυχε ο Μαντούκα (44΄, 57΄) κι ένα ο Ταχτσίδης (35΄), ενώ ο Μπάρκογλου (45΄) και ο Αγκάλι (56΄) ήταν οι σκόρερ των «πρασίνων».