Multimedia

AΠΕ / INTIME SPORTS

Σε αγώνα για την 14η ημέρα του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκας ...

Δευτέρα, 14 Δεκεμβρίου 2009 14:35

Σε αγώνα για την 14η ημέρα του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκας στο Αλκαζάρ, Λάρισα και Πανιώνιος ήρθαν ισόπαλοι 2-2. Και τα δύο γκολ των γηπεδούχων σημείωσε ο Μετίν (66' με πέναλτι και 90'), ενώ τα τέρματα των φιλοξενούμενων, που αγωνίστηκαν με δέκα παίκτες από το 65' λόγω αποβολής του Ομο, ο Γουνδουλάκης (52', 59').