Multimedia

REUTERS / DAVID GRAY

Η Σερένα Γουίλιαμς αναδείχτηκε πρωταθλήτρια του Αυστραλιανού Οπεν κερδίζοντας στο μεγάλο τελικό ...

Δευτέρα, 01 Φεβρουαρίου 2010 15:02

Η Σερένα Γουίλιαμς αναδείχτηκε πρωταθλήτρια του Αυστραλιανού Οπεν κερδίζοντας στο μεγάλο τελικό την Ζιστίν Ενάν με με 2-1 σετ (6-4, 3-6, 6-2). Αυτό ήταν το 12ο Γκραν Σλαμ στην καριέρα της Αμερικανίδας, και ο πέμπτος στην Αυστραλία.