Multimedia

EPA / GARY I ROTHSTEIN

Το αμερικανικό διαστημικό λεωφορείο Endeavour εκτοξεύθηκε σήμερα από το Διαστημικό Κέντρο Κένεντι, ...

Δευτέρα, 08 Φεβρουαρίου 2010 12:39

Το αμερικανικό διαστημικό λεωφορείο Endeavour εκτοξεύθηκε σήμερα από το Διαστημικό Κέντρο Κένεντι, μεταφέροντας έξι αστροναύτες στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό. Κύριος στόχος αυτής της αποστολής είναι η μεταφορά και εγκατάσταση στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό της υπομονάδας «Tranquility» και του θόλου παρατήρησης «Cupola» που κατασκευάσθηκαν για τη NASA από την ευρωπαϊκή κοινοπραξία Thales Alenia Space.