Multimedia

AΠΕ / ΝΙΚΟΣ ΒΗΧΟΣ

Ένας τραγικός Ολυμπιακός τα βρήκε... σκούρα κόντρα στον ΠΑΣ, οι Γιαννιώτες πήραν ...

Δευτέρα, 15 Μαρτίου 2010 14:34

Ένας τραγικός Ολυμπιακός τα βρήκε... σκούρα κόντρα στον ΠΑΣ, οι Γιαννιώτες πήραν τον βαθμό με 2-2 χάρη στον ήρωα Ζαφειρόπουλο και πρωτάθλημα... τέλος για τους «ερυθρόλευκους».