Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΟΣΧΑΝΔΡΕΟΥ

Η εποχή της μεταπολίτευσης τελείωσε και σήμερα καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε τις παθογένειες ...

Δευτέρα, 03 Μαΐου 2010 15:20

Η εποχή της μεταπολίτευσης τελείωσε και σήμερα καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε τις παθογένειες της χώρας μας που συγκεντρώθηκαν κυρίως στη δημόσια διοίκηση, δήλωσε ο υπουργός Εσωτερικών, Γιάννης Ραγκούσης, στο πλαίσιο του digital economy forum που διοργανώνει ο ΣΕΠΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδος) με χορηγό επικοινωνίας τη «Ν».