Multimedia

EPA / MONACO PRINCIPALITY PALACE

Ο Νότιος Πόλος βίωσε το θερμότερο έτος του στη διάρκεια του 2009, ...

Τρίτη, 11 Μαΐου 2010 11:23

Ο Νότιος Πόλος βίωσε το θερμότερο έτος του στη διάρκεια του 2009, από το 1957 που υπάρχουν αρχεία θερμοκρασίας στην περιοχή, σύμφωνα με νέα στοιχεία από τον επιστημονικό Σταθμό Νοτίου Πόλου «Αμούδσεν-Σκοτ». Η μέση θερμοκρασία πέρυσι διαμορφώθηκε στους μείον 47,9 βαθμούς Κελσίου, που είναι η υψηλότερη που έχει ποτέ καταγραφεί.