Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Ο Νότιος Πόλος βίωσε το θερμότερο έτος του στη διάρκεια του 2009, από το 1957 που υπάρχουν αρχεία θερμοκρασίας στην περιοχή, σύμφωνα με νέα στοιχεία από τον επιστημονικό Σταθμό Νοτίου Πόλου «Αμούδσεν-Σκοτ». Η μέση θερμοκρασία πέρυσι διαμορφώθηκε στους μείον 47,9 βαθμούς Κελσίου, που είναι η υψηλότερη που έχει ποτέ καταγραφεί.