Multimedia

EPA / HAKON MOSVOLD

Ο Πρόεδρος της Ινδονησίας Σουσίλο Μπάμπανγκ Γιουντχογιόνο ανακοίνωσε την Τετάρτη στο Όσλο ...

Πέμπτη, 27 Μαΐου 2010 15:09

Ο Πρόεδρος της Ινδονησίας Σουσίλο Μπάμπανγκ Γιουντχογιόνο ανακοίνωσε την Τετάρτη στο Όσλο ένα διετές μορατόριουμ στην Ινδονησία σχετικά με την αποψίλωση των δασών, η οποία συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στην υπερθέρμανση του πλανήτη. Η απόφαση αποτελεί τμήμα της συμφωνίας που υπογράφηκε μεταξύ της Νορβηγίας και της Ινδονησίας με την οποία η πρώτη δεσμεύθηκε να δαπανήσει έως και ένα δισεκατομμύριο δολάρια για την προστασία των δασών στην Ινδονησία.