Multimedia

REUTERS / AMIR COHEN

Δύο Παλαιστίνιοι μαχητές σκοτώθηκαν σήμερα το πρωί, αφού διείσδυσαν στο έδαφος του ...

Τρίτη, 01 Ιουνίου 2010 14:36

Δύο Παλαιστίνιοι μαχητές σκοτώθηκαν σήμερα το πρωί, αφού διείσδυσαν στο έδαφος του νοτίου Ισραήλ, μετέδωσε το ισραηλινό ραδιόφωνο. Το περιστατικό συνέβη κοντά στο κιμπούτζ Νιρίμ, στο νότιο Ισραήλ. Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, υπήρξε ανταλλαγή πυρών ανάμεσα σε Παλαιστίνιους και ισραηλινούς στρατιώτες στη μεθόριο ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Λωρίδα της Γάζας.