Multimedia

REUTERS / ROGAN WARD

Η Νότια Κορέα πήρε την ισοπαλία που χρειαζόταν από τη Νιγηρία (2-2) ...

Τετάρτη, 23 Ιουνίου 2010 11:00

Η Νότια Κορέα πήρε την ισοπαλία που χρειαζόταν από τη Νιγηρία (2-2) και σε συνδυασμό με τη νίκη της Αργεντινής, πέρασε στους «16», όπου θα αντιμετωπίσει την Ουρουγουάη.