Multimedia

REUTERS / ANDREW WINNING

Ο Μαρκ Γουέμπερ ήταν ο νικητής στο γκραν πρι Βρετανίας, το οποίο ...

Κυριακή, 11 Ιουλίου 2010 16:33

Ο Μαρκ Γουέμπερ ήταν ο νικητής στο γκραν πρι Βρετανίας, το οποίο ολοκληρώθηκε πριν από λίγο στην πίστα του Σιλβερστόουν. Ο Αυστραλός οδηγός της Red Bull είδε πρώτος την καρό σημαία στον 10ο αγώνα της χρονιάς και πανηγύρισε την τρίτη εφετινή νίκη του.