Multimedia

REUTERS / LASZLO BALOGH

Η Ουγγαρία ελπίζει να μειώσει το δημοσιονομικό της έλλειμμα κάτω του καθορισμένου ...

Πέμπτη, 22 Ιουλίου 2010 22:04

Η Ουγγαρία ελπίζει να μειώσει το δημοσιονομικό της έλλειμμα κάτω του καθορισμένου από την Ε.Ε. ορίου του 3% στο μέλλον, αλλά επιζητεί ισότιμη μεταχείριση με άλλα κράτη μέλη όσον αφορά το χρονοδιάγραμμα επίτευξης αυτού του στόχου, δήλωσε την Πέμπτη ο Ούγγρος πρωθυπουργός Βίκτορ Ορμπάν.